חדשנות מו"פ וקיימות

קידמה וטכנולוגיה

חדשנות מו"פ וקיימות כל אלו מאפשרות, ממש מתחת לאפינו גדל לו מדע החקלאות המדייקת, מדע שעתידו לשנות את פני החקלאות בישראל ובעולם כולו.

טכנולוגיות מים מתקדמות

חשובה ההתאמה היעילה של סוג המים והטיפול המיוחד כדי להביא להשקייה וגידולים מתאימים. לכן יש לנו תפקודים מתקדמים באגרו-טכנולוגיה ושימוש במגוון מקורות מים מליחים ובמי השפד"ן לאחר טיהור.

מכונות מיון ואריזה

תוצרת הנגב משכללת את כל פעילות המיון והאריזה שלה ברובוטיקה מתקדמת ולכן מתאימה עצמה טכנולוגית לצורכי המיון שלה. דוגמה טובה לכך היא במוצר הפרמיום תפוחי אדמה דוד משה, שמייצר לראשונה קטגוריות שונות של תפוחי אדמה לפי שימוש כגון בישול, טיגון, אפייה וכו' בשל הגיוון הרב של זני תפוחי האדמה השונים, יש צורך בטכנולוגיות אריזה ומיון מתקדמות.

חקלאות ימית

סטארט אפ טכנולוגי המאפשר ליצור תחליפי חלבון מובילים. שת"פ משמעותי קיים מול חממות טכנולוגיות וחברות סטארט אפ בתחום החקלאות בארץ ובחו"ל.

פיתוח זנים וגידולים חדשים

תוצרת הנגב משקיעה כסף רב בפיתוח זנים וגידולים חדשים יחד עם מכוני מחקר חקלאי בארץ ובחו"ל.
פיתוח זנים ומוצרים חדשים על בסיס המוצרים שיש כיום והתאמתם לקהל הישראלי ולשווקים בחו״ל. המגוון כולל גידולים חקלאיים חדשים וכן פיתוח ושכלול של גידולים קיימים הנחשבים מזונות על.

שת"פ עם חברות טכנולוגיות

תוצרת הנגב מקיימת שת"פ משמעותי מול חממות טכנולוגיות וחברות סטארט אפ בתחום החקלאות בארץ ובחו"ל. הצוות שלנו בוחן את החידושים, ממיין ומסווג את הידע ומנגיש ואת המוצרים לשימוש.
כמו כן, תוצרת הנגב מנהלת קשר עם קרנות השקעה לשיתופי פעולה בתחום החקלאות וחברת מערכת מידע עולמית בתחום AGTec  למימוש רעיונות חדשניים.

גזרים