אספקת פירות וירקות בסיטונאות

אספקת פירות וירקות בצורה סיטונאית זה פשוט חלק מהמציאות שלנו. אנו כאן בתוצרת הנגב, מציעים לרשתות השיווק השונות בארץ שלל פירות וירקות המתאימים לכל עונה, באיכות מצוינת הישר מהחקלאים עצמם. אנו מבטיחים תהליך נכון ויסודי של גידול, ניקוי ואריזת המוצרים עד שהם מגיעים אליכם הביתה.
במידה ותרצו לרכוש פירות וירקות בכמות גדולה, משמע: בסיטונאות, עבור בית העסק שלכם כמו מכולת, סופר או אפילו עבור עצמכם, תוכלו לעשות זאת בלי בעיה! אנו בתוצרת הנגב נוכל לספק לכם כל פרי וירק שאנו מגדלים בעמל רב ובכמויות מסחריות. 

רוצים עוד מידע על התוצרת החקלאית חסרת הפשרות שלנו?
צרו קשר ונשמח לסייע לכם.
ליצירת קשר לחצו כאן >>>

שלל פירות וירקות

אנו בחברת תוצרת הנגב חקלאים בעצמנו, כאשר מטרתנו היא להביא סחורה איכותית וטובה עבור קהל הקונים. אנו מספקים ירקות ופירות איכותיים, וברשותנו גם בתי אריזה הפרוסים ברחבי הארץ, כמו גם במקומות נוספים באירופה ובעולם המערבי. הטכנולוגיה המתקדמת שלנו בתוצרת הנגב מאפשרת ביצוע של ניקוי יסודי של המוצרים, על ידי סינון, מיון, אריזה, שילוח ושיווק.

בין מוצרנו ניתן למצוא תפוחי אדמה ביניהם תפוחי אדמה של מותג הגורמה דוד משה  מבית תוצרת הנגב, אשר מיועדים לאפייה, לבישול ולטיגון. תפוחי אדמה אלו נבחרים בצורה קפדנית ויש להם תכונות ייחודיות משלהם. יש לנו זנים אדומים, לבנים וצהובים של תפוחי אדמה כאשר כל אחד מהם טוב עבור צורת בישול שונה./

על "תוצרת הנגב" ועל ערך מוסף

תוצרת הנגב מוסיפה ערך רב לעולם החקלאות הישראלי. אנו עוזרים לחבר בין החקלאים הטובים ביותר, לבין צרכני-הקצה על ידי אספקה טרייה של תוצרת חקלאית היישר מהחקלאים אל קהל הקונים ובמחירים הוגנים, תוך ווידוא שמירה על כל קריטרייוני החברה ברמת בטיחות במזון. לצד העובדה שאנו בחברה מספקים פירות וירקות ברחבי הארץ, אנו משווקים את התוצרת שלנו למדינות רבות בעולם החל בארצות הברית, דרך בריטניה, נורבגיה, בלגיה, איטליה, שוויץ, קנדה, האיים הקנרים, פולין, ספרד ועוד.