החקלאים של תוצרת הנגב

בשנים האחרונות ראינו לא מעט מחאות שהציתו את העניין הציבורי בכל הקשור לאתגרים הפוקדים חקלאים בארץ וכיצד ההשלכות של אלו פוגשות למעשה כמעט כל אחד מאיתנו. השיח הציבורי הזה מבטא עמל כפיים רב שמתחיל כשחקלאי פוגש אדמה. אותה מחאה, מטרתה לשנות את הרפורמה שמנהיג משרד האוצר ואת ההשפעה של אותה רפורמה על ענף החקלאות בישראל. חרף אותה מציאות שלעיתים דופקת בדלתנו, אנו כאן ב"תוצרת הנגב" עובדים מסביב לשעון על מנת להיות מסוגלים להביא אליכם פירות וירקות באיכות הגבוהה ביותר, ובמחירים הטובים ביותר בכל ימות השנה.

מהרגע בו הירקות והפירות הטעימים והעסיסיים שלנו עולים על משאית ועד לרגע בו הם נוחתים אצלכם בצלחת, מתרחש מסע. מסע שמתחיל כבר בשלבי החרישה והזריעה של השדות והפרדסים, אך הופך מוחשי יותר כשהתוצרת עומדת לפגוש מדף. "תוצרת הנגב", שמביאה לכם את המותגים האהובים "הדוד משה" ו"טעם הנגב", הוקמה על ידי חקלאים. זה שאנחנו חקלאים נמרצים, משמעו שאנחנו קמים כל בוקר כדי לוודא שבמקרר שלכם כמו גם מחוצה לו, יהיו תמיד פירות וירקות טריים ואיכותיים.

חברת "תוצרת הנגב"
אנו ב"תוצרת הנגב", מוכרים לרשתות השיווק השונות בארץ ובעולם פירות וירקות איכותיים. חלק מן התוצרת שלנו מהווה למעשה חקלאות אורגנית; תפוחי האדמה שלנו כמו גם הגזרים ופירות האבוקדו שלנו מקורם בגידולים אורגניים.

לאור העובדה שהחברה הוקמה על ידי חקלאים, ברור היה ש"תוצרת הנגב" שלנו חרטה על דגלה להציע תמיד סחורה איכותית לצרכנים. בעניין האריזה מעורבים בתי אריזה שונים – בארץ ובעולם וכל זאת על מנת לתת מענה מקיף וחסר פשרות לצרכים הלוגיסטיים והתברואתיים.
לנו ב"תוצרת הנגב", יש טכנולוגיה מתקדמת שמסייעת בביצוע ניקוי יסודי של כל המוצרים, לרבות ביצוע סינון של כל הפירות והירקות בצורה האידאלית ביותר.

כמו כן, החברה מצהירה כי היא עומדת בסטנדרטים המתבקשים והתקנים שהיא צריכה לעמוד בהם בנוגע לתוצר החקלאי. הירקות אותם אנו מגדלים כוללים תפוחי אדמה מסוגים שונים, אדומים, לבנים וצהובים כאשר לכל אחד מסוגי תפו"א אלו ייעוד משלו; בישול, טיגון ואפייה. תפוחי האדמה השונים של "הדוד משה" פוגשים מזה זמן רב כמעט כל בית אב בישראל ואף מיוצאים לחלק ממדינות המערב.

בנוסף וכפי שהתחלנו לפרט בעמוד זה, אנו כאן ב"תוצרת הנגב" מגדלים גם גזרים, אבוקדו, צנוניות ובטטות איכותיות וטובות. בנושא של פרי הדר נספר לכם כי אנו מגדלים סוגים שונים של פירות הדר – בעיקר לימונים ותפוזים. כאשר הכמות היא רבה ומגיעה לעד 7,000 טון של פירות הדר בשנה.

חקלאים ולא רק בישראל
תוצרת הנגב אמנם מעוגנת בישראל, אך הפעילות שלנו היא בהיעדר מילה אחרת – גלובלית. אנו מספקים פירות וירקות איכותיים למדינות רבות. אזורים בולטים בהם הסחורה של "תוצרת הנגב" מוצעת למכירה הם ארה"ב, מערב אירופה ורוסיה. הדרך בה משנעים את הסחורה היא באמצעות שילוח ימי, לעיתים ובמקרים מאוד מסוימים הסחורה אף מוטסת. מעוניינים במידע נוסף? צרו קשר.