שרשרת אספקה גלובלית

הניהול הלוגיסטי של היצוא מורכב ומאתגר. הדגש המוביל אותנו הוא שמירת טריותה ואיכותה של התוצרת לאורך כל הדרך.

farmer
מהשדה אליכם

אנו מגיעים מהשדה ללקוח, בשיטה קפדנית ורציפה. הניהול הלוגיסטי של היצוא מורכב ומקצועי אבל חשובה מכל היא השמירה על טריותה ואיכותה של התוצרת לאורך כל הדרך.

fruit icon
מערכי מיון ואחזקה

תוצרת הנגב משכללת את פעילות המיון והאריזה שלה ברובוטיקה מתקדמת ובשאר מרכיבים של מצוינות תפעולית ועמידה בתקני איכות בינלאומיים

sheep icon
שילוח ימי

התוצרת שלנו נשלחת בהובלה ימית בגיבוי המסמכים והאישורים הנדרשים וממשיכה לעקוב אחר הסחורה גם במהלך ההפלגה ולאחר פריקתה בנמל היעד עד ההגעה ללקוחות.

V icon
שביעות רצון הלקוחות

הניסיון, המעקב הקפדני והשמירה על איכות השירות וטריות המוצרים - מביאים את שביעות הרצון של הלקוחות שלנו לשיאים חדשים, בכל פעם.

איכות מוצרים

ב'תוצרת הנגב' אנו דואגים שכל המוצרים המגודלים ומשווקים על ידנו יעמדו בתקנים ובאיכות הגבוהים ביותר. לאורך כל התהליך, מהגידול בשדה ועד הצרכן, ישנן נקודות רבות של בדיקות איכות, החל מבדיקת הזרעים לפני ההגעה לחקלאים ועד המשלוח ללקוח. תפעול התהליך נעשה תחת בקרה של השירותים להגנת הצומח של משרד החקלאות – PPIS. משרד החקלאות דוגם את התוצרת בבית האריזה, מקיים ביקורות מעת לעת, ומאשר לבסוף את התוצרת לשיווק והפצה.

תקנים

אנו מיישמים מדיניות קפדנית של כל תקני האיכות הרלוונטים בישראל ובחו"ל וכמובן עמידה בכל ההנחיות הרלבנטיות של משרד החקלאות. ישנם מספר תקנים בסיסיים במערך האיכות והתקינה: רוב המגדלים הם מוסמכי GLOBAL GAP זהו תקן איכות ופיקוח על מזון ושאריות הדברה.

תקן BRC מחמיר יותר של בתי אריזה המשווקים במדינות אירופה מוצרים כגון גזר.

תקן אורגני קיים כחלק מדרישות בריאותיות של הלקוחות.

תקן ISO ובנוסף תקנים ייעודיים ללקוחות כגון רשת TESCO הבריטית שיש לה תקנים ייחודיים המותאמים לדרישות והצרכים שלה.

המוצרים שלנו מסביב לעולם

היעדים השיווקיים בהם פועלת החברה ברחבי העולם הינם בעשרות מדינות באירופה, רוסיה, סקנדינביה וארה"ב, כאשר השיווק לחו"ל מהווה כ – 50 אחוז ממכירות החברה. החברה מייצאת תפו"א, גזר, צנוניות, הדרים ואבוקדו.